it will never be the same

ååh, försöker blogga hela tiden men de blir aldrig några färdiga inlägg, synd för er

livet är konstigt, jag gör så gott jag kan för att hinna med. Allt som har hänt sedan jag kom hem är sjukt. Behövde helgen i örebro, de kändes som att man kunde fly från allt som händer. till en plats med folk som inte vet, folk som inte frågar, folk som man kan behandla som vanligt.

Visar jag mig glad är jag känslokall, visar jag mig ledsen är jag en dålig vän för dem  som har de värst. Men hur fan ska man betee sig då. Är man ute bland folk gör man alltid något fel, stänger man in sig ensam kommer mardrömmarna.
mitt i detta ska man hinna leva, man ska gå i skolan som om allt vore som de var som vanligt, man ska träffa ´människor och bemöta dem med ett leende på läpparna. Man ska tänka på vad man säger för att inte såra någon. Man ska tänka på vad man skriver för att undvika bråk. 
2010: var dig själv
2011: lär dig hata livet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0