Tisdag

Alltså herregud, såg mina senaste inlägg. Fyfan vilken kass svenska jag har fått, har förfan tappat allt. Skriver som en fjärdeklassare, inte okej. Måste ändra på de haha, får väl börja läsa lite svenska böcker eller något.
Annars dåååå..... Alltså social studies idag, vilket skämt. Jag kunde bara en enda fråga, haha pinsamt. Iallafall så var de uppdelat i 3 delar. Första delen var 60 procent av hela provet, och jag gissade på varenda fråga, seriöst. eller okej jag visste väl vem Da Vinci var men inget mer hehe. Såg precis att jag fick 44 av 60, 73 procent !!!!!!! Känner mig riktigt smart som bara improviserade på hela provet.
AJA, imorgon är det matte, värst av allt :( Finns inga undanflykter här ju haha antingen kan man eller så kan man inte... jag kan inte
Längtar otroligt till fredag då denna hemska vecka är över. I helgen blir det att skaffa lite julklappar osvosvosv. Lite fina sommar grejer också till Indonesien ska också köpa mig en ny mobil hihuhehua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0