DECEMBER

Hej mina 5 trogna läsare som fortfarande är här fast att de var ett halvår sen jag bloggade sist HAHAHA
ska fixa en blogg under jullovet!
kände bara för att uppdatera lite. Imorgon har jag examen i No och Engelska. Ska försöka att inte kugga haha får hoppas på multiple choise questions.
christmasbreak om tolv dagar, så himla skönt. Ska utforska asien under 3 veckor, sjukt taggad.
ska försöka ändra mitt schema nästa termin, vill droppa social studies kursen och byta den mot något använtbart som ex economics, tror dock inte min rektor är så sugen på att låta mig göra de dock eftersom att jag inte har bra betyg, eller ja, nu är dom okej men efter examen så neej! Vill också droppa NO, pga läraren. Hon har fått mig att verkligen hata NO haha så jag har bestämt mig för att läsa ekonomi i sverige nästa år istället för natur som jag skulle ha gjort annars
Nu ska vi beställa hem sushi och sedan ska jag köra lite sista minutenplugg ikväll, och senare ikväll blir det Vampire diaries!  två säsonger för knappt en hundring, jag klagar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0