1 kvar till 4, 3 kvar till 2

FYFAN VAD SKÖNT, ingen mer examen för iår... De gick bra också!!! för att vara mig alltså
100 procent i mandarin, GÖTT ELLERR
83 procent i SOCIAL STUDIES.. trodde jag skulle totalfaila, hade inte ens pluggat 5 minuter för detta, kunde väl 3-4 frågor out of 32.. improviserade alltså på 28 st (hittade helt ärligt på alla svar) och fick 83 procent? AWESOME
sen 80 procent i matte fast jag missade en hel sida!!  har aldrig fått över 72 tidigare så fick jag 80 när de väl behövdes, awesome!
Bäst av allt; Jag hade 64 procent i NO, cirka 1 procent från att faila.. Så fick jag 91 procent på provet och ökade mitt betyg med 11 procent, så sjukt sköönt!
engelska däremot gick inte bra alls, but at least I passed
WELL, nog om skola! På måndag åker jag till Beijing, så himla awesome, älskar den staden. Jag och mami ska på cctv ..någonting.. gala ..någonting..  TYYP HEHE aja något med cctv iallafall så nu om 20 min kommer våran chaufföroch hämtar oss så ska vi köpa en klänning till mig or something else that I can wear. Bästa med denna resa är att jag missar skolan på måndag och också missar körens konsert som jag är med i. YEES. hatar kören, vet inte hur jag hamnade där.. valde musik och blev placerad i kör only... blääää
ops.. har inte ens bytt om en, eller fönat håret, kanske dags nu, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0