Sunday

Hade verkligen bestämt att detta skulle bli en pluggdag. VET NI HUR DE GICK?!?? joooo jag började med lite läxor halv nio och resten har ajg inte hunnit med. Gick runt lite på fridhemsplan och i västermalmsgallerian och köpta två fina plagg jag kollat på hehe.

Deeetta betyder massor med plugg imorgon. Fyfan.
De jag borde pluggat idag:
*matteläxan
*musikläxan
*spanskaläxan
*svenskaläxan
*träna på SO provet
*Träna till fysik provet


Rolig vecka, verkligen

Desutom kommer jag att sluta kvart i fyra varje freda??????????+++++ fyfan vad hemskt


fan Vilken het bild yao, ge mig sommar


Kommentarer
Postat av: ANNADENBÄSTA

HAHAHAHAHA /dör

lol att du gjorde bilden asstor så du inte syns :c

2010-09-13 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0