Lördag

Omg, har tre ton läxor att göra, orka...

Igår då. Först när jag kom till grönan 19.40 var nätet överbelastat så jag kunde inte ringa någon.... fast efter ett tag kunde jag ringa lottaa så hon mötte mig vid ingången, hade ju guldkortet så kunde gå in direkt. Sen när ida och josefin kom var de fullt såå de fick inte komma in på grönan HAHHAHA :((( så då gick vi också ut och sket i HOFFMAESTRO eller vad fan dom nu heter.
Gick runt lite i  ödsliga stockholm hahah.

Idag har jag varit på linsundersökning och dem suger, jag ser bara suddigt )): Köpte  även några nya basplagg.. PLUS gossip gril säsong 3 som jag icke följt på tv.  mamma är snäll hon hehehehe.

Ska träffa ida igen lite senare tror jag, treeevligt!!!!

Jag såg också vampire diaries igår, omg, första avsnitet. satt med öppen mun hela avsnittet HAHAHA OMGOMGOMG. har liksom väntat fyra månader och så kom det äntligen <3 stackars stackars D !!!!

Vampire Diaries är såå jefla bäst

sniiggaaa <3333333

Kommentarer
Postat av: nattaaaaaa

ofta du inte kollade hoffmaestro fanni :E

2010-09-11 @ 18:03:06
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0