kofta,klocka,t-shirts,armband, halsduk

Wiiie, hade så galet kul igår kväll,, firade ju rebeccas födelsedag och efter 2 gick de sista som inte skulle sova där, vi som var kvar har sett på film hela natten, myys Kom hem nyss för att plugga men de var dumt att inte sova inatt, kommer aldrig orka vara uppe.

Köpte några saker igår, tänkte visa de jag köpte förra veckan också men råkade radera de bilderna hehehe.



Koofta, fett fin på och den kostade bara 200, ingenting juuu


HAHAHAHA jag veet, men jag ska fakiskt ha den vita tröjan till en speciell sak! Den svarta kom med i farten.




Älskar tubhalsdukar, använder mina varje dag. Fanns en vit likadann som var snyggare än den här men jag ahr ju en vit så tog den gråa, ska ng köpa en vit ändå ahahahah galet fin


Klockan som jag velat ha fett länge haha men hade svårt att välja färg
Armbandet fick man inne på Bik Bok, hehehe

Köpte Första boken i Vampire Diaries på svenska också !


Valdagen idag, ska följa det ikväll, bäst att man pluggar nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0