Inga ord

1 år. så fel. hur kan man sakna en person man inte kände. Jag ville nog lära känna dig, du var inte som alla andra. och utan dig är det så jävla tomt, du var viktig.
och nudå? ett till år. Jag vill förändra. men de går inte, de är försent.



krånglade till det ordentligt idag. jag väntar bara på att någon ska ringa, att de kommer.


annars då.. Tog skolfotot idag, så fult, så dålig fotograf, fick inte ens chans att ta en bra bild. Igår åkte jag till musikbiblioteket. Fick en hel bok med muse noter. Underbart. Nu ska jag lära mig hela origin of symmetry albumet på piano.


de var väl allt jag hade att klaga över idag. Ska nog börja skriva riktiga inlägg igen hehe. jag har märkt att man har ungefär 8 gånger så många läsare då hehehe




höst, vinter, jul, lov, underbart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0