fint ska det vara

borde plugga. Fast ska städa lite istället och sen åker jag med pappa till skärholmen, "behöver" köpa lite nya kläder plus halsdukar!

Sitter med min Latte och tittar på någn gammal debatt inför valet som visats i veckan. Tycker det är intressant och roligt vilket jag aldrig har tyckt tidigare. Har inte alls varit intresserad av politik men nu kollar jag på allt.

Igår efter skolan åkte jag och johanna och pöjkarna i hennes klass in till stan, sen till EH där vi satt en stund. Sen åkte johanna med hem till mig och soov här, fast hon var tungen att åka hem typ 7 på morgonen HAHAH.

Taggar inför ikväll, kommer bli awesome !


sover i min fina Green Day t-shirt, den är najsig.......
eller juste, de var inte den, utan den jag fick av annaaaaaaaa, fett med snygg är den..

taaaaaaaaaacccccck för den annaa ! HEHE

Nämen jag funderar på att lösenordsskydda bloggen eller något igen, statistiken börjar öka och jaghar ju mest bloggen föör mina vänner x) Får nog skaffa en ny blogg med nytt namn, igen!
BAJJ

P.s: Musik är livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låser du din blogg, dödar jag dig. Ok/natta

2010-09-19 @ 15:20:57
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0