------------------------------------------------------------------------------

skolan tar över mitt liv som vanligt. Skrev ju so prov förra veckan, fick MVG på det, känns galet bra eftersom att jag inte fick någon hjälp alls fast att jag behövde det HAHA. Sen hade vi fysikprov i måndags. 8 uppgifter. svarade på 3. Sämsta provet jag skrivit i hela mitt liv, fick sjukt med ångest efter fast idag fick jag veta att jag fick VG minus på det (y) Var helt säker på att jag skulle få IG eller G minus hehehe.

matteprov på Fredag, pluggapluggaplugga kvällen lång idag.


hihihihi vilken rolig blogg! Nääääääääämen de ska väl bli bättre...kanske. Måste lära mig orientering också hehehe och att såga. uscha.

JUSTE jag fick ny hemspråkslärare idag AHAHHAHAHHAHA hon var helt störd, jag garvade ihjäl mig så fort hon sa något shiet vad jag inte kommer kunna få G den här terminen.





Nu skiter jag i detta D:D:DD: bajjbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0