TISDAG 23 november

Men hej onödig skoldag. För så hade jag håltimme från slöjden idag så det var ju trevligt, började 09.40 istället. Sedan så hade vi läsdag idag vilket betyder att man läser på alla lektioner. Jag läste Harry potter and the order of the phoenix. första lektionen vad egentligen matte som vi har i NOsalen, världens jobbigaste klassrum, man får sjukt ont i ryggen av stolarna så där läste vi den lektionen. Efter det skulle vi ha spanska men den var inställd för att läraren var borta = håltimme. Sen skulle vi inte ha bild för att vi skulle flytta fram lunchen = håltimme halva lektionen. sen skulle klassen träffas kvart i tolv på skolgården för att åka på studiebesök men jag ska till tandläkaren 13.20 så min lärare sa att de inte var någon idé att jag följde med. Sååå jag gick hem istället. Har alltså bara haft en lektion på dela dagen och läst typ 35-40 sidor. BRAAA liksom, lyckad dag.

På håltimmen åkte vi till daglivs och köpte godis, kostade bara 10 kronor/kg skit billigt  ju heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0