Måndag

Skola, skulle plugga hela eftermiddagen eftersom att vi slutar så tidigt på måndagar men ne........ satt på fix några timmar med trevliga människor istället innan jag gick hem.

Första lektionen var engelska, blä, har prov på de nästa vecka haha sämsta ämnet
seeen hade vi idrott och vi körde med åttorna något konstigt träningspass och jag har ju varit förkyld så blev anfådd när vi lyfte ena benet HAHA så lläraren sa åt mig att gå och sätta mig vid sidan. Så jävla kul de var, alla stod som hundar som lyfte på benet och pinka, och flk hade noll taktkänsla HAHAHA skit kul :D tuuur att man slapp vara med och skämma ut sig själv !

Efter det var det svenska där vi ser på film, fast har grammatikprov på fredag såå måste plugga på det också

Sist hade vi biologi, berättade för läraren hur mycket jag har pluggat till provet och hon blev ju skit nöjd så nu har ja massa press HAHAHA smaaart ......



intressant med läxorna vavava :D
nemen ok.  kul inlägg jag vet

I love Muse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0