Lördag

gymnasiemässan idag igen med pappa, kändes lite bättre den här gången iaf, han ställde alla frågor nästan såå jaa, förra gången frågade vi typ inget alls hehe.
det finns typ 3-4 skolor jag är intresserad av nu, najs. Vi åkte och handlade efter det, fick min årliga julkalender, en tradition juuu, även om chokladen smakar bajs liksom.

gick på bio med ida idag också, skit jobbigt eftersom att jag är sjuk och har klihosta bland annaaatt så jag fick några härliga hostattacker under filmen och fick gå ut haha.

Så ikväll blir det film plus varmt the hehehe, kul att jag bara bloggar när jag är sjuk vilket är ooofta, flera gånger i månaden.

HAHA juste, idag när vi skulle köpa med mat från donken så sa tjejen som jobbade där: du är fanny va, jag har sett din fb via emma!
HEJ STALKER :D:D:D fett random hehe, nemen det var det, bajjbajj gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0