lalalalalal

åååååååhåhåh jag drömmer typ as konstiga saker varje natt ...... cpcpcp minns allt när jag  vaknar också. inatt drömde jag att  de regnade köttbullar.... som i den därfilmen, fett jävla mega läskigt, bläää.


Var på ögonsjukhuset idag, efter de kunde jag inte se ett skit så var tvungen att gå med solglasögon och keps till skolan HAHAHAHHAAH amajga, piiiinsamt alla glodde som fan HAHAHA åhåhåh ad fuuult. Och en på bussen ba: em fan tror du at du är, lady gaga eller??????
nu borde jag plgga, men orka, onödig blogginlägg jajaja bajjbajj


btw, älskar a jusin bieber blev best male i EMA HAHAHA åååh gulligt







Världens bästa låt är the passenger btw :D:D har jag inte alls sagt 2345678 ggr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0