20 november 2009<3

Åååååh jag dööör, den här tiden förra året var jag så jävla lycklig. Jag minns känslan av att vara besatt och älska filmen så mycket som jag gjorde. Både bra och dåligt att den tiden är förbi. Saknar känslan av att ha väntat på något så jävla länge och sedan så är det bara ett par timmar kvar.

Skrek av lycka när jag fick veta att att åldersgränsen ändrats till 11, Och sedan på kvällen när jag satt bredvid emma och alice när filmen skulle börja, jag kunde inte fatta att jag äntligen skulle få se den. jag darrade som fan och började hyperventilera typ 30 skeunder innnan filmen började, och när man sedan fick se de allra första ur filmen grät jag så att mascaran sved i ögonen HAHAHA Och jag ville inte missa en sekund av filmen så jag satt med öppna ögon trots att de sved.





Fattar itne hur en film kunde betyda så mycket för mig. Skämms fan över det samtidigt som jag skrattar åt de HAHAHAHA åh vad löjligt, 2009 var twilight året, kommer typ aldrig få uppleva något liknande igen. HIHIHI jaaaaaaaaaag vet att johanna med flera kommer skratta så att de trillar ner på golvet när de läser de här MEN DE BJUDER JAG PÅ :D




ska förövrigt se harry potter idag, min andra kärlek hihi. Nästa årmåste jag alltså ha något ännu bättre att göra denna dag !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0