Sova zz

Ska sova, snart, om en timme kanske.
Skola imorgon, fett segt. Efter skolan ska jag åka och simma med lotta, Äntligen!!! Hon har inte velat på länge och ingen annan heller men nu så!!

Föresten, ida la upplite bilder från paramore förra året. Bl.a världens fulaste bild menmen kolla den hära bilden:



Jag tror de där långa huvudet framför var snubben som armbågade mig fett hårt så att jag hade feta blåmärken fett länge efter HAHA.
han började med att stampa på mina fötter, och då fick jag ryck och slog honom ashårt i ryggen och blev som sagt armbågad.......

De kanske inte ens är han HAHA, nästa gång när vi ser paramore har jag hört mer en en låt! fett najs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0