Sista skolveckan

Skrev nyss världens längsta inlägg som jag raderade HAHA.

MVG i hemkunskap!!!!!!!!! Jag undrar hur min lärare tänkte. Jag och mat lagning hör inte ihop.


Det jag ska hinna ikväll:
*köpa busskort
*köpa jordgubbar (mouhahah)
*Svara på massa mail angående jobb, återbetalning av muse, köandet på onsdag och lite annat. SHIEEET jag som aldrig har mailat typ. Nu har jag massor att svara på.
*Göra en slöjdrapport
*Plugga till ett prov imorgon
*ringa några olika person
*SOVA, var uppe till halv 4 inatt. Börjar bli trött alltså

Men Vafan, de är sista veckan nu ju. Kommer inte bli mycket sömn med tanke på att jag ska köa och att jag ska till göteborg på fredag men om 2 veckor den här tiden har jag sommarlov<3 Helt underbart najsit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0