Rix Fm

Goood morgon!  Igår bytte jag om och åkte till grönan med Alice. Fast jag tröttnade rätt snabbt.. innan sommaren är slut ska Alice ha åkt uppskjutet, mitt mål fan. Iallafall så fick jag veta där att de var rix fm festival i kungsan och ingen har sagt något om det på hela veckan? Fett konstigt att ingen skulle dit haha. Träffade alice kompisar där. Såg inte en enda människa jag kände eller ens kände igen.
Det var ganska seg musik där också, The Voice är ju sjukt mycket bättre. Några som var där var iallafall Erik Hassle, Eric saade, Amy Mcdonald och andra tristare människor. Glömde såklart kameran hemma HAHA

Idag ska vi till landet. Kommer bli segt men jag tor att Linneas familj också ska dit, hoppas på det. Ska sätta upp stutsmattan och schteeeka i solen.

Ska messa Linnea nu, kommer hon blir det ett årets första dop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0