Måndag

Nämen titta, jag bloggar igen, dock under tvång hihi. Ska plugga lite nu, kul eheh, eller något. Skolan var najsig. Förutom svenskan, vi ska börja med någon ny grj att vi ska redovisa varje fredag i 8 minuter?? de betyder att jag har 3 redovsiningar på 8 minuter framför mig, kuuul! Det var underbart väder ute idag, varmt, sol, sommar<3 Efter skolan gick jag med koko och bängbäng (Mouhahaha erat fel förfan) till rålis, helt fullt var det där men vi la oss iallafall i gräset med våra jordgubbar, me like!

Nu ska jag inte alls plugga som jag skrev nyss. Har hittat avsnitt 16 av vd!! hoppade över de för att de inte fanns men nu så.
Ska nog försöka plugga efter ändå, bara 4 dagar kvar av helvetesveckan. De är under den här veckan allting sker



Jag blev nästan inkuffad i vattnet, bläsh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0