Lördag

Spirit bound var bäst.. tills att slutet kom. fifan.Nästa bok kommer i december, gaaah vem orkar vänta.

Jag har äntligen hittat kamera sladden så nuu när jag kan ta bilder kanske de blir mer update, mouhahahah. Ikväll har jag och Biggad (HAHAHA finaste smeknamnet juuu, elelr vad tycker du bea??) rensat världen på roliga historier. HAHAHAHA bellman<3

Neeeej men jag funderar faktiskt på att sova, jag har tydligen feber. Helt onödigt egentligen. Man känner sig inte alls sjuk ändå så är man det.

Och jag har ju sagt tidigare att jag ska spara på mina pengar.... de går så där kan jag säga. Jag får helt enkelt sluta skaffa böcker och köpakläder för pengarna igen, såsom det var förut!

Eller jo, de jag ska köpa snart:
-Tempted
-Lila converse
-Vit klänning
-Hush, Hush
- strumpbyxor (!! Viktigast, jag har inga hela kvar huhuh ska nog köpa 10 par på en gång så har jag dom hemma.)
-
sen är jag helt pank tills att juni kommer.

Och juni blir en sjuuuuukt dyr månad.

Okej, nu ska jag ladda min kamera så att den funkar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0