JAG ÄR KLAR

Min novell är klar. Så jävla underbart. Den ska in imorgon och den är grymt trist men skit samma. Jag har en novell och en svenska lärare som gillar mig, så de funkar nog HAHA.

Detta är verkligen min dag! Underbart kul, framför allt efter skoltid, Potäter potäter bea!! HAHA jag dör.
Yeye, skolan var också okej, alla förhör gick bra fast att jag inte pluggat alls.
Och tittade på vd nyss, bäästa avsnittet. Team Damon hihi.

Nä nu ska jag höja volymen på spotify och läsa House of night!
Puusss<3

I helgen ska jag fan hitta kameran. Måste!



Mouhahah skojjaade bara, team stefan ofc

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG VILL LÄSA DIN NOVELL :D

2010-05-07 @ 15:18:56
URL: http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0