House of night ska bli film !!!!

Jag har just förstått att house of night ska bli film!!! Jag fattade inte att de var sant när jag läste de för ett par veckor sedan men enligt emelie så stämmer det.

Kommer bli helt bäst men jag hoppas verkligen att rätt personer får rollerna. Jag vill inte bli besviken på Erik Night.

Nu är det bara Vampire Academy kvaar, den bästa av de bästa.

Ska se Ett par avsnitt av Ugly Betty nu, ringa Bea och sen sova. Kommer föresten inte att blogga förän onsdag igen. Just so you know.

Hörs på mobilen!!

Kommentarer
Postat av: Frida

dom kommer behöva hitta nån jävligt bra för att jag inte ska bbli besviken på den som gör rollen som erik :o

2010-05-16 @ 13:32:10
URL: http://lillajag12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0