Fredag

Shuu, har inte skrivt sen måndags menmen har haft fullt upp

Tisdag: Träffade natta på stan, åkte till hennes vandrar hem och där fick jag höra årets hemskaste nyhet.Muse konsert är inställd, fyfan vad de suger. Deppar fortfarande för det.

Onsdag: minns inte exakt bara att vi hade någon grej med klassen i kronis som var seg. vatten med karamellfärg är inget för mig kan jag säga.

torsdag: massa massa plugg. Fick även veta en rolig nyhet och nu har jag lite beslutsångest här. Pier pressure eller stockholm ??? Eftersom att PP är betalt blir det nog de men fyfan vad det suger att tacka nej till den här möjligheten. hata

Fredag: skoooola, bl.a. svenska redovisning som gick bra. Ska ut och chilla i solen nu. Nästa vecka väntar 1 inlämning och 2 prov innan betygen sätts. Det är alltså vad min helg kommer gå till.

Kommentarer
Postat av: natta

ja deppar fan sönder över muse DD:

och btw, du SKA till pp, annars fåru fett med spö JA0.

2010-05-28 @ 17:59:13
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0