Ett fint litet konstverk

Hemma! Solen skinner, hihi<3 Eller, den sken, nu är den påväg ner. Gick längst vattned med Hannisen, mys! Dock alldeles för kallt för maj men vi är ju i sverige så de får man räkna med. Jag hade kameran i fickan så Hanna föreslog att jag skulle ta en bild på vattnet då. Jag har aldrig fotat annat än människor förut, tycker bilder på blommor ser sjukt löjligt ut haha. Men jag tog iallafall en bild på vattnet. Och innan jag klickade på "tag bild" såg vattnet fint ut. Sen när jag hade tagit bilden kollade vi såklart, och så här blev de HAHA:


Fint! De måste ha varit skuggor eller något? hur fan lyckas jag. Men så fult blev de ju inte, jag tycker att de blev ett fint litet konstverk hihi. *hosthost*

...........Påmin mig om att jag aldrig ska hålla i en kamera igen...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0