ESC

Fett trist väder ute ):

Menmen. Ska typ duscha och fixa rummet nu under eftermiddagen. Sen senare ska jag möta tjejerna......... vi ska antagligen se ESC som ingen vill se egentligen men jag vill eftersom att jag gör de varje år. Och alla är ju så snälla så de kommer kolla om jag vill det.
Mohaha, nee men vi ska nog hyra några filmer. Sverige är ju inte ens med så inte så de är ju inget att se.
Jag visste att Anna inte skulle komma långt, Uschusch.

Kommer att hålla ett par extra tummar för Safura ikväll:D hennes låt är typ den enda låten någonsin jag har lärt mig texten på utan att ha text framför mig från början. Låten är inte så bra första gången man hör den men sedan så blir den bättre.
Hon som sjunger är även grymt rolig glad irl, efter att jag och min handledare hade intervjuat henne för Klick! så snackade vi om twilight i typ 20 minuter. Eller jaa, jag snackade med hennes tolk.



Intervjun finns föresten i helgens Aftonbladet Klick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0