En sak mindre att göra

Okej, jag skulle inte blogga, men nu är det så att jag jobbade jävligt mycket snabbare än jag trodde. Sjukt jävla skönt att ha uppsatsen om " Rsebyrån Gröna Resan" klar. Jag är dock lite osäker på vad betyget blir och ja, jag har MVG i geografi för tillfället så det blir nog nervöst att lämna in det här arbetet.

Men nu skiter jag i skolan, vad har annars hänt i helgen? Igår när jag skulle plugga var det världens finaste väder ute, och då kan man ju inte sitta inne och plugga, de går bara inte. Så jag och Alice åkte till grönan, felfel dag kan man säga. För det första var det säsongspremiär för sommarkrysset, sedan var det E.M.D som skulle vara programledare och Eric Saade var gäst. Det positiva var då att alla försvann när sommarkrysset började.
Eh, tips till mig själv, åk inte till grönan under sommarkryssets start nästa år!.

Well, nu ska man inte klaga så mycket, En uppsats - och en sak mindre att göra. Det känns bra, sjukt underbart bra att jag är klar med den.
Nu återstår bara en Prao-uppsats och matte prov. Sen är veckans jobbiga saker över. Bli nog ingen mer uppdatering förän de är klart, alltså på onsdag. Men man vet ju aldrig

 
Eftersom att slusatsen är 3 sidor så är hela uppsatsen totalt 7 sidor, usch, de var inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0