Det finns inga spöken

Loooovvvvvv!!!! woopie, fast det är ju bara 2 dagar men ändå. Idag har jag inte gjort ett skit i skolan. bara chillatt hhehe.

Det hände en fett konstig sak också hahahah. Igår när jag var i datasalen skulle jag gå och skriva upp mig på en data. Jag tog datan innan jag skrev upp mig så att den skulle finans kvar, jag la mina böcker plus penna och sudd på stolen. Sen när jag hade skrivit upp mig låg pennan nte kvar så jag trodde att någon hade baxat den och sket i det. Sen idag när jag också hade varit i datasalen var jag påväg där ifrån. Då märkte jag att jag hade två pennor i handen och jag är helt säker på att jag bara tog med en ner eftersom att 2 personer frågade om jag kunde låna ut en penna, de kunde jag ju inte när jag bara hade en. Och jag hade då pennan som någon tog igår i handen, de var samma eftersom att den ser lite speciell ut. HAHA hur fan kunde fick jag den i handen? jag satt inte ens på samma ställe som igår.
Det måste ha varit ett spöke som gav mig pennan. Eller juste, jag tror ju inte på spöken.




Soliga stockholm! Sommar är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0