Biljetterna är bokade!

Har precis bokat tåg biljetter till göteborg den 17-21 Juni. Pier Pressure den 20. Kommer bli så najs det. Sitter här med mina läxor och lyssnar på paramore. De ska bli sjukt kul att se dom en gång till när man den här gången faktiskt har hört alla låtar innan. Jag går endast på PP för 30stm och Paramore.

Alltså jag kan inte lära mig låttexter, de går inte? Jag försöker men de går bara inte........Bara om man lägger ner sjukt många timmar. Och jag har inte så många timmar huhu.

Yeye. Imorgon är det skola och jag liger efter med massa läxor så när jag kommer hem ska jag plugga hela kvällen.Ska försöka läsa ut untamed också.

Snart är det äntligen den 18 maj......... Har väntat på nästa VA bok as länge nu.
Okej, jag borde sova nu. GODNATT


Vill ha tillbaka mitt platta hår huhu, de var fett fint ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0