2 maj

Söndag! Jag har varit vaken i en hel timme. duktigt av mig!!

Nu ska jag läsa untamed och sedan blir ska jag gå till Gamla Stan och kolla om jag kan hitta hush hush. Eller 5:e House of night boken. Och ja, jag ska gå, duktigt av mig!
Bea ska flytta .......... Fett surt.
tänker inte ens säga något om de hihi.

Iallafall. Efter att jag kommit hem igen har jag en hög med läxor att göra. Kuligt det!! Novellen är viktigast för den ska vara inne på fredag och jag har skrivit en rad.

Alltså jag längtar verkligen till sommarlovet. Jag har aldrig gillar våran sommarstuga men nu längtar jag typ tills vi ska dit haha. Strand, stutsmatta, ormar<33 Okej, inte de sista. Men jag saknar våran båt som fan. Har inte suttit i en båt på typ 3 år. Saknar att ligga i mitt stora traktordäck bakom båten och hoppa. Sjukt kul.

Sommar 2010 ska bli världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0