11 maj

Tittar som vanligt på vakna med the voice. Funderar på att stanna hemma idag eftersom att jag mår sjukt illa. Men det känns lite onödigt eftersom att dagen ändå kommer vara sjukt chill. Plus har jag inte tid att missa fler mandarinlektioner, fint namn btw, eftersom att jag har proooooooov typ nästa vecka. en miljon tecken ska läras in. yeeh

Idag slutar jag två. Då har jag rast på 1 och en haltimme och då ska jag antagligen träffa en person och snackka, får se om jag orkar det. Känns sjukt onödigt att lösa något man inte vill lösa.
Sen ska jag hämta nya noter hos min piano lärare :D Hon ska ta med en mapp med Green Day låtar. Najs
hemma vid 18.00 och då måste jag verkligen plugga, uuggg vad trist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0