1 maj

Helluee...... Igår var det ju Valborg och sämst väder, trevligt! Efter skolan så åkte jag och alice till grönan. Huhu, konstigt att hitta mig där! De var ju roligt och kallt som fan. Och de var inte så mycket folk, gilla! Fast vid åtta började jag tröttna så vi åkte därifrån. Sen när jag var påväg till 69:ans buss så började en gubbe följa efter mig och han följde efter mig enda till porten hemma. Så jävla äcklig, har dom inget bättre för sig? Efter grönan blev då Bea min underhållare! De hade chillkrö hemma hos henne men jaaaaaa, om de kallade det för chillkrök så borde alla ligga döende annars. Var inte där så länge, ur för mig de annars vet man inte hur jag hade mått idag.

Och jag har inte tid att sova bort dagen mera för jag måste fixa mig innan jag åker för att fira Danne som fyllde år igår. Fast jag har redan sovit för länge. Vaknade vid ett. Har hunnit läsa ut "chosen" sen dess och nu ska jag börja med den fjärde house of night boken!!

Har hittat en ny bok jag måste skaffa och läsa
Hush Hush












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0