Visste ni det här om mig?

  • Trots att de flesta jag känner får stå ut med mitt twilightsnack hela dagarna så Kommer Harry Potter serien alltid vara nummer 1 för mig ! Böckerna och filmerna har följt med mig sen jag var liten och jag kommer aldrig att tröttna
  • Jag har många vänner men få jag vet att jag verkligen kan lita på. Tomma ord och löften fick det dock gott om
  • Top 4 i fannys hunk lista lyder: 1) Kellan Lutz,  2) Taylor Lautner,  3) Channing Tatum,  4) Tom Felton
  • Av alla mina vänner så finns det bara 4 blondiner. Vad fan har hänt med blont hår och blåa ögon? Vi är ju fan i sverige.
  • Innan hösten 2009 lyssnade jag aldrig på musik om ingen annan hade på musik. Sedan upptäckte jag MUSE
  • Jag hatar skitsnack och falska människor som inte vågar vara sig själva
  • Jag spenderar en stor del av mina sommarlov på gröna lund fast att jag tröttnade på stället för ca 3 år sen redan, utan fina vänner skulle de vara sjukt segt där
  • Jag får ångest när jag tänker på skolan och betygen och jag känner aldrig att jag är tillräckligt bra trots att jag har bättre betyg än de flesta av mina vänner
  • Jag är sjukt snål men tvingar mig att dela med mig till alla, känner mig stolt närjag lyckas, snåla människor är de värsta som finns ju.
  • Jag är sjukt bra på att slösa pengar och de flesta tycker att jag är ganska bortskämd (stämmer intee (: )


Mycket text blev det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0