Vampire Academy

Människor, jag har hittat en ny kärlek!! Det är inte Twilight och det är inte Harry Potter och de är inte Vampire Diaries och många av er har nog redan listat ut vilken serie det är. Självklart är det Vampire Academy. Den tredje boken, Shadow Kiss, är helt klart bäst. Varför dras jag till berättelser med sorliga slut? Varför är det alltid dom som är bäst.


Tycker att den svenska översättningen saknade något... Fast så brukar det väl vara.

Men nu till den stora frågan som JAG ställer mig själv:

 
Edward Cullen,


Stefan Salvatore

eller



Dimitri Belikov

Finns ju inget ansikte för Dimka ännu och de är väl egentligen bra. Jag tycker verkligen det är dags för att göra detta till film men jag kommer bli grymt besviken om fel personer får rollerna xd.

Sitter och tittar på massa snygga fanmade bilder på Rose och Dimitri nu. Tänk om man kunde göra något själv........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0