Twilight - the graphic novel vol 1

Igår hade jag helt glömt att vi skulle ha gäster, de kom ganska sent och var här en bra stund. Så i morse började jag återgå till den vanliga helg-rutinen ( - absolut inte öppna ögonen innan klockan 11, att sova till 15.00 är lite för länge). Åkte till Gamla Stan sen. Skulle köpa en bok till carro fast ville ha den själv, så jag och johanna åkte tillbaka dit efteråt och köpte en till HAHA, nu är jag så pank man kan bli. Men grattis älskling på din 15 års dag!
Boken är grymt fin men de var ju inte så kul att den tog slut på 40 min, kollade inte tiden men något sånt var det. Väntar nu på "Vol 2" :D.


Jag vet inte varför men jag läste om den meningen typ 30 gånger innan jag fortsatte XD


När Edward räddar bella från att bli krossad på skolgården


Undrar hur lång tid de kan dröja tills att nästa kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0