Rubriker..

Jävligt dåligt humör just nu.............

Iallafall så låg jag i sängen till typ klockan 12. Sen sa lotta att jag skulle vara klar till 12.30, lite panik då va... men vi åkte iallafall till eriksdalsbadet och simmade. Lotta såg helt konstig ut. Efter 1,5 timmar när vi ska lämna baet kommer jag på att de var tanstälnningen som fattades. Myycke fint!Var hemma en stund sen fick jag ryck om att jag var tvungen att gå på bio. Johanna valde Alice i underlandet så den blev de, den var braig!!

nu ska jag återgå till att sura. jag känner för att slå till någon riktigt hårt, emelie var tydligen frivillig. för sent att ändra sig nu!!


försöker lugna mig genom att lyssna på detta hihi. Fast de hjälper inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0