Remember me (spoiler varning om ni inte sett filmen, LÄS INTE)

ska snart berätta om dagen, skiter i om ni vill de eller inte HAHA.
Men först måste jag säga att filmen var så jävla bra. Jag älskar den och ett par tårar kom redan i första scenen haha. Fast jag säger som alice: de hade blivit många fler om jag inte hade tänkt på mitt smink (HAHAHHAHAHA jag VET vad ni tänker nuu, och med ni menar jag ju inte ni här i stockholm XD) Alltså slutet, de var så hemskt och ändå så bäst. *SPOILERSPOILERSPOILER, döda mig inte***
När man såg datumet och allt, fick gåshud och kunde inte andas. Alltså då fattade man vad alla menade med att de inte ville se om filmen, men herregud så bra den var, och tyler var ju för söt hehehehehe måste ta reda på vem som spelar honom!!
Tyckte filmen slutade så fint, alltså, inte fint SÅ men han fick ju sin vilja gjord, pappan var med caroline...... nej ni fattar nog inte ens vad jag menar så skit samma. Och så sista gången man ser ally och tyler i samma scen, så bra HAHA, för hemskt ):

VÄRLDENS UNDERBARASTE FILM, GÅR FAN ATT JÄMFÖRA MED T.T.S, ÄLSKAR DEN OCH DET HÄR ÄR INTE SISTA GÅNGEN JAG SER DEN.

Nej nu ska jag lugna mig hehehe

så.jävla.bra


Kommentarer
Postat av: alice

aa guud, såå jävla sjukt bra asso!!!!! haha :)<3

2010-03-24 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0