Prao - dag 7

Hellue, dålig update idag, fast att jag inte gör något annat under min prao än att sitta vid datan. Idag försov jag mig ganska så mycket, vaknade halv 9 istället för7. Mycket bra! Sen på Aftonbladet hade jag inte mycket att göra heller. Vi hade 3 möten idag, bl.a blädder möte om den senaste tidningen. Ingen vågade öppna den ens, alla trodde att de skulle vara katastorf eftersom att de blev sjukt stressigt på slutet. Men det var bara några småfel. Dock var hela tidningen fylls med interna skämt HAHAHA, tror om ångrade det lite. Framåt eftermiddagen fick jag iallafall börja på en ny "10 saker" spalt och de blir min 4 tror jag.. Hehehe kan ju tacka Lotta och Amanda för att de kunde allt om Taylor........

På rasten idag så kom mina tjejer till globen centrum en snabbis. Vi gick ut i solen och satte oss vid vattnet (eller ja, vi satt på en bänk ovanför en pöl av vatten som är kvar efter snön HAHAHAH) Har inte träffat dom på sjukt länge, typ en vecka sen. Så de var najsit..

Känner att det här är på väg att bli världens längsta inlägg. Men måste bara berätta en sak till haha. Idag på Tunelbanan så gick en sjukt snygg kille på HAHAHA han var fett snygg för att se svensk ut. Sen satte han sig mittemot mig och började snacka med sig själv. Fett konstig HAHA han ba:
 - Adam, du är stark, du är som jag, vi klarar de tillsammans, jag älskar ju dig
 - Ja men Anton, jag vågar inte, men jag vill, du vet att jag vill
 - Föresten, gillar du chris nya låt?
 - jo den är as najs........

osv....... fett konstig HAHAH shit vilket långt inlägg



Snygga skor vaa......... kom sommar, kom !!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0