Prao - dag 1

shoo, hur var eran prao dag då?? väntar på era sms hehe. Själv har jag inte fått super mycket gjort. Min data kom inte frän på eftermiddagen så på förmiddagen satt jag mest och rullade tummarna, väldigt intresant ändå och se hur de arbetar. Kan nog inte berätta mycket mer eftersom att då kommer jag säkert säga något som man inte får men de får ni överleva. Imorgon ska jag börja jobba på riktigt, ska bli kuligt de!

Juste, tog bort d 2 senaste inläggen eftersom att personerna jag skrev om kanske läser bloggen nu HAHA, hade inte tänkt på de alls.


Har ingen aning om vem Pixie Lott är men det ska jag ta reda på

- nu: dags att lära sig the meadow heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0