Onsdaag

Snart ska jag påbörja prao dag 3!  Och idag ska ju ett helt nytt nummer planeras (de som kommer nästa fredag) så det kommer bli massa möten.
Sen kunde jag knappt somna igår, alltså, de spelar ingen roll och de spöregnar eller om jag har brutit alla ben eller att de är snöstorm den 21 juli, den dagen kommer bli bäst ändå. Skulle inte ens bli förvånad om de regnade som fan den dagen, alla vet väl hur en svensk sommar ser ut.......


Så såg jag ut igår, fast skärpet var lite för tjockt så bytte de till ett tunnare!

Juste, Eclipse affichen. När jag såg den igår blev jag ju helt *wooho den ärhäär*men nu efteråt är jag bara besviken. Dom har ju inte ens försökt få fram "FIRE AND ICE" och när jag ser den tänker jag på Vampire Diaries. Säger som Lotta sa också: Bella ser ju FÖR snygg ut..

Nej nu ska jag g och titta om mina MUSE biljetter ligger kvar.......tänk om de bara var en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0