New moon - the meadow

Idag så fick jag en tanke om att jag måste spela piano, och eftersom att jag just hade sett new moon filmen då så tänkte jag försöka få fram "New Moon - the meadow" på pianot. Höger handen gick super, den klarar man ju efter att man hört låten en enda gång. Fast vänster har jag mycket svårare för så efter 2 timmar kom jag på att man kunde googla fram noterna.... Smart där! Så nu har jag noterna i handen men ska spara de till imorgon. Sjukt fin är den och "River flows in you" har ju alla jag känner fått lyssna på om och om igen de senaste halv-året, nu ska ni få något nytt :D




Tycker att låten verkligen känns som new moon, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0