Morgon inlägg från en morgonpigg jävel

Eh.. vad fan gör jag uppe nu egentligen? jag vaknade klockan 06.00 och var skit pigg. fast då var ju klockan 13.00 i kina så ja, helt normal tid att vakna trots allt.
Igår kväll gick jag hem efter tacos, melodifestivalen och twilight. Jag som alltid har följt melodifestivalen och älskat det sen jag var liten blir inte så glad när fel låt vinner (: Tyckte att Salem Al Fakir helt klart skulle fått vinsten och jag hade liiite damp när Anna vann. Emelie den jäveln röstade på henne framför mina ögon......... så hon får skulden för att salem inte vann. kvällens roligaste var när emma tappade ögat. (HAHAHAHHA)


igår fick vi ett samtal av arlanda om att de inte hittat väskan och att vi förmodligen inte kommer få den heller men nu ringde de igen och de har fått in den för den hade hamnat i danmark eller nåågot..... Mina älskade VA - böcker är alltså påväg!





Nej okej ska inte sura för att anna vann, sverige komemr ju ändå alltid sist i esc HAHA så de är ju skit samma (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0