Min dag

Jag har inte pluggat alls idag, ÅNGEST, prov imorgon, herregud, jag fattar inte VARFÖR jag inte pluggar när jag ska. jag vet hur besviken jag blir för VG och ändå skiter jag i att plugga.. menmen. idag är jag fett med glad.

Pier Pressure biljetten bokad!! kommer bli så jävla roligt asså längtar fett mycket till sommaren (: Nästa fantastiska nyhet är att MUSE kommer till sverige i juli och Alice har nästan erbjudit säg att joina mig, inte hundra än men kanske och det kommer bli underbart där. Tänk att ba få se dom live, omg. ALICE du måste gå!!!

Skolbio idag HAHA vi såg prinsessa som jag sett tidigare med alice och kanske emma ? minns inte men iaf hade glömt fett mycket HAHA alice i helgen måste jag berätta om den filmen igen, omg HAHAHA stora nyheter här förstår du :DD.
Nej ska inte babbla mer. Trots att matte provet gick åt helvete (VG) och omdömmena var hemska (sänkt mig massor) så är detta verkligen min dag hehehe :D jag är för glad för att de ska vara bra


Så här glad är jag idag!!

nej okej,skööjja bara men brist på bilder hihihihihi. Sommaren 2010 kommer bli världsbäst och jag är fett taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0