Måndag

Dags att blogga! Sitter med handen i en godispåse och ska snart ut för att träffa tanja snabbt. Har inte sett människan på länge så det ska bli skojigt. Solen skiner också, me lajk!!

Dagen började med att jag försov mig, eller jag hade inte ställt någon klocka alls så de var tur att jag vaknade 8 av mig själv, skulle lugnt ha kunnat sova till 13.00 eller något. I skolan sen skulle vi ha uppspel på musiken och jag hade ingen anning om de så de gick åt helvete. Jag förstörde för alla i gruppen genom att spela fel takt och för snabbt. lyckat!! Eller okej..jag avr inte sämst i gruppen. de fanns en värre (::

En veckas skola sen prao!! är så jävla trött på skolan......... Jag ligger efter med allt också så efter att jag kommit hem blir de att plugga SOM FAN.




Så ser jag ut idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0