Lördag

Min dag då. Började med att leta upp en new moon dvd som ni redan vet, ska kolla på den snart, bäst!
Träffade alice sen iallafall, slösade inte för mycket pengar hehehe, och alice lovade att gå på muse. HUR BÄST KAN MAN VA :D:D, 21 juli! kommer bli för bra. Filmen har jag redan berättat om. Var så kul när tjejen tappade sin cola hihi. skadeglädje.!
Sen efter filmen åkte jag hemåt men vände vid odenplan efter ett sms av carro hehehe. Joinade dom men de skulle vidare ikväll och jag ville hem HAHA, inte alls tråkig.

Jag ska fixa en "best of muse" lista till alice så hon vet vad hon ska lyssna på. Får hoppas att inte emelie läser bloggen för ofta, tror inte listan passar hennes smak (A)


*guud så gott med sand*

Kommentarer
Postat av: Emelie

O.o

2010-03-21 @ 13:15:21
URL: http://likeemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0