Lördag - Hemma!!

Kom hem vid 11 igår kväll. Blev massa strul med flyget och de slutade med att vi var tvugna att åka till amsterdam först...... lite surt var de att åka över sverige till amsterdam istället för att åka till arlanda direkt. Sen så kom inte våran väska heller bara den ena, lite synd att väskan innehöll alla mina skolböcker HAHA så nu kan jag tyvärr inte plugga heller. Men jag hoppas verkligen väskan kommer hittas för jag har alla nya saker där i plus mina Vampire academy böcker där.
Är trött och orkar nog inte gå ut på ett tag, jag har alltid svårt för att vända på dygnet. Funderar på att slagga hemma hos Johanna ikväll med de andra tjejerna fast jag tror fan inte jag orkar de, jaja, vi får se

Skulle gärna bjuda på lite bilder från värmen nu men min kamera sladd är i den försvunna väskan. Lyckat!!!

De får bli webbcamen istället..


Inatt vid typ klockan 3, kunde inte somna. Fick en fin liten klubba av en som tyckte synd om mig på amsterdams flygplats XD

Såå nu kan ni börja smsbomba mig som vanligt tycker jag... Har saknat mobilen som fan.

Ska berätta om resan senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0