Home!

Hehehe nu sitter jag här med min Ben&Jerry glass... kall och god!  Stack från aftonbladet för exakt en timma sedan, de var ganska lugnt idag, och jag har skrivit en liten notis och en sak som där man skriver 10 saker om en kändis!!
Imorgon kommer ett nytt nummer av tidningen ut iallafall, och då har jag endast skrivit en notis, ett tilllägg till en artikel, och en fråge sak ute på stan. NI KOMMER BLI FÖRVÅNADE ÖVER HUR MÅNGA RÄTT JAG HAR NÄR DE GÄLLER STAVNINGEN!!!!!!!!!!!!!

nej okej, nu ska jag äta min glass, sepå new moon IGEN (fast de var faktiskt johannas idé, inte min!) och sen ska jag fixa "best of muse" till alice hihih


Jag. Vill. Ha. Sommar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0