god morgon eller något....... rubriker är jobbigt som fan

Dricker blåbärsoppa hehehe, och solen skiner tror jag. me lajk! Nu är de helg och då ska man inte deppa över sina hemska betyg, nejnejnej ingen skola på 3 veckor likom. för skönt ska de bli asså!! Jag har fortfarande inte vänt dygnet från asiens tid så, ganska skönt att vara pigg klockan 6 innan skolan XD men nu kommer jag börja 10 varje dag så nu blir de sena kvällar igen!
okej ja babblar bara på nuu.

Väntar på att alice ska vakna iaf hehehe, remember me ska vara sjukt bra ! Sen ska jag iväg klockan 10 till buylando och hämta min "bellas box"

Drogar MUSE låtar just nu. Fifan vad jag MÅSTE på konserten. Och någon jävel i JG har orsakat att jag har ignorance på hjärnan. Inte bara idag, har haft de sen vi åkte till sanya.

yeyeyyee, jag vet att jag skriver FÖR mycet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0