De är fredag!

Tjaoo. Igår var jag på super humör men idag är jag inte lika glad XD har vart uppe sen 6 och allt går fel typ. Sen har jag ju SO prov idag och jag kan inte ens alla g kriterier..... men ett vg kan jag ju sätta lugnt men ja, vi får se hur det går. Ska ringa min praoplats när jag kommer hem eftersom att detta är sista skoldagen innan och jag har ingen aning om vart jag ska. så najsit de ska bli att skippa skolan 2 veckor HAHA.

En gång till: JAG ÅSTE FÅ SE MUSE
och en annan sak också: PIER PRESSURE KOMMER BLI FETT NAJS :D
nästa grej: IMORGON SLÄPPS NEW MOON !!! (fast jag vet att den redan finns ute på vissa ställen)
och sista saken: GREEN DAY OM CA 100 DAGAR

hehehehe ska verkligen förska att inte slösa mer pengar.



för snygga bilder asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0