Dagens lilla projekt!

Alltså, mina väggar är inte längre bombade med Twilight bilder. Visst, de var kanske lite för mycket innan, men anledningen till att jag tog ner allt var att allting bara ramlade ner och gick sönder. Idag  tog jag alla små bilder och la ner dem i plastfickor.. sen knöt jag ihop det så nu har jag en fin liten bok med alla twilightbilder jag har sammlat på mig från tidningar. Fast det behvös nog en till bok med bilder snart. Jag kan liksom inte göra mig av med saker, de går bara inte. Måste spara allt.


Framsida


Baksida


Tycker själv att den är rätt så tjock!!



Och så lite av innehållet också.

Ska nog knyta om boken, rosetten blev ju sjukt ful HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0