=_=

- Jag snackar i mobil minst en timme om dagen
- Jag älskar mjölk och kan dricka en liter direkt utan problem
- Pannkakor måste vara en av de äckligaste rätterna som finns
- Fanta exotic är nästan lika gott som mjölk, men bara nästan
- Jag har velat bli Journalist sedan jag var ca 5 år
- Det ska bli fett med sn härpå söndag
- Jag saknar 2008 eftersom att de var året då de var du och jag. Varför ska allt alltid gå åt helvete??
- Jagblev besviken när jag för första gången sågvem som spelade Edward Cullen
- Det finns inget äckligare än att röka........ ( TA ÅT ER FOLK)
- man ska inte vara trött klockan 23.21
- de var allt.......... godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ey, hacka inte på mina goda pannkakor. Tröttis person...

2010-03-27 @ 07:34:06
URL: http://likeemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0